In onze  directe manier van communiceren beginnen we meestal met het WAT. Maar dat blijkt maar weinig inspirerend te zijn. Simon Sinek legt in deze video uit wat de dynamiek van je verhaal is wanneer je begint met het WAAROM.

Het gaat dus niet om WAT maar WAAROM je het doe. Dat gaat over je drijfveren, passie & hartstocht.

VRAGEN:
1. Koop jij op basis van je #gevoel of #ratio.
2. Wat is het verschil tussen een aankoop op #gevoel of #ratio?
3. Waar zit jouw drive op #inspiratie of #rendement?
4. Wat is de uitkomst wanneer je vanuit #wat, #hoe en #waarom beredeneert?
5. Wat veranderd er als je met de #waarom vraag begint?
6. Kan je vanuit de #neurologie #biologie het verschil benoemen tussen #inspiratie & #rendement?
7. Waar word jij door gedreven #inkomen of voor #inspiratie?
8. Waar worden de early adaptors door gedreven?
Op zoek naar jouw WAAROM? Vind hier de professional die op jouw thema verder helpt: